Bedankt dat u voor Headspa Europe hebt gekozen. Wij streven ernaar u hoogwaardige producten en uitzonderlijke service te bieden. Neem even de tijd om ons verzendbeleid te bekijken.
Vaste verzendkosten
Voor alle bestellingen binnen de EU hanteren wij een vast verzendtarief van 200 EUR.
Sluitingstijd voor bestellingen
Om een tijdige verwerking en verzending te garanderen, vragen wij u om uw bestelling op iedere werkdag vóór 17:00 uur (Belgische tijd) te plaatsen.
Orderverwerkingstijd
Bestellingen worden doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen verwerkt nadat ze zijn ontvangen en de betaling is bevestigd.
Bestellingsdoorlooptijd
Zodra uw bestelling is verwerkt, kan het 3 tot 9 werkdagen duren voordat deze bij u aankomt. Houd er rekening mee dat deze tijden schattingen zijn en kunnen variëren door onvoorziene omstandigheden of tijdens piekperiodes.
E-mailcontact
Voor vragen over uw bestelling kunt u contact met ons opnemen via info@headspa.be. Ons team helpt u graag verder.
Verzendbeperkingen
Helaas kunnen wij niet verzenden naar postbussen of APO/FPO-adressen.
Bestelling volgen
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met een trackingnummer. Met dit nummer kunt u de voortgang van uw zending volgen.
Wijzigingen of annuleringen van bestellingen
Controleer of alle bestelgegevens correct zijn voordat u uw aankoop bevestigt. Als u wijzigingen wilt aanbrengen, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@headspa.be. We doen ons best om aan uw verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat wijzigingen mogelijk niet meer mogelijk zijn nadat de bestelling is verwerkt.
Verloren of beschadigde zendingen
Mocht uw bestelling tijdens het transport verloren gaan of beschadigd raken, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@headspa.be. We zullen het probleem dan zo snel mogelijk met u oplossen.
Bedankt dat u voor Headspa Europe hebt gekozen. We stellen uw aankoop op prijs en hopen dat u geniet van uw winkelervaring bij ons. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
We verzenden wereldwijd.
Verzendmethode: BPOST, DHL, DPD of FEDEX.
Let op: Als je een verkeerd adres opgeeft waardoor het pakket niet kan worden afgeleverd of als je niet thuis was om het pakket te ontvangen, kan mogelijk een 2e verzendpoging in rekening worden gebracht.
Het accepteren van een retourzending is niet verplicht.